|
Каталог статей
Մաթեմատիկա
ՀԱՆՐԱՀԱՇԻՎ ԵՎ ՄԱԹԵՄԱՏՒԿԱԿԱՆ ԱՆԱԼԻԶԸ ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑՈՒՄ Ավագ դպրոցի ընդհանուր, տարբերակված և խորացված ուսուցման հաոսքերի առարկայական չափորոշիչ: Հանրակրթական դպրոցների "Հանրահաշվի և մաթեմատիկական անալիզի տարրեր” ուսումնական առարկայի չափորոշչի առաջին մասը "Հանրահաշվի և մաթեմատիկական անալիզի տարրեր” առարկայի հայեցակարգն է, որը ներկայացնում է առարկայի կրթական նշանակությունը, նպատակները, ուսուցման հիմնական սկզբունքներ և բովանդակային գծերը: Հաջորդ մասը` բովանդակային պարտադիր միջուկը, տրվում է ըստ բովանդակային գծերի և բովանդակային գծերը ներկայացնող թեմաների: Հաջորդը` սովորողներին ներկայացվող պարտադիր պահանջներն են` երեք մակարդակով, որոնցից յուրաքանչյուրը պայմանականորեն համապատասխանում է նվազագույն, միջին և գերազանց որակավորումներին: Առաջին մակարդակում բերված են սովորողին ներկայացվող նվազագույն պահանջները, իսկ երկրորդ և երրորդ մակարդակներից յուրաքանչյուրում ենթադրվում է, որ սովորողը տիրապետում է նաև նախորդ մակարդակների համար նախատեսված պահանջներին: Չափորոշիչով ընդհանուր, տարբերակված և խորացված ուսուցման հոսքերի համար առանձնացված են առարկայի բովանդակային պարտադիր միջուկները և սովորողների պատրաստվածությունը ներկայացնող պահանջները: Ոսումնական գործունեության տեսակները, կրթական հիմնական խնդիրներն ու նպատակները ներկայացնում են առարկայական ծրագրերում: Առարկայի կրթական նշանակությունը սկիզբ է առնում դեռևս միջին դարերից: Այն կազմավորվել է որպես փոփոխականների, դրանց հետ գործողությունների կատարման, դրանց միջև առնչությունների վերաբերյալ մաթեմատիկայի բնագավառ, որը հետագայում զարգացում է ապրել և կարևորագույն դեր ունեցել գիտական, տեխնիկական և հասարակական կյանքի բոլոր ոլորտների առաջընթացի համար: Առարկայի նպատակները` - սովորողիների տրամաբանական, ալգորիթմական մտածողության և լեզվամտածողության զարգացմումը. - հանրահաշվական և մաթեմատիկական անալիզի գիտելիքների ու մեթոդների տիրապետումը, միջին դպրոսում ձեռք բերած գիտելիքների և կարողությունների օգտագործումը: - սովորողների հոգևոր դաստիարակությունը, ազգային-հայրենասիրական զգացմունքների, անհատների ու ճողովուրդների նկատմամբ հարգանքի ձևավորումը, սովորողի իմացական ոլորտի, կամային ու անհատական հատկանիշների ձևավորումն զարգացումը, գեղագիտական ընկալման խորոցումը, աշխարհայացքի ձևավորումը, - գործնական կարողությունների, մաթեմատիկակայի և հարակից ուսումնական առարկաների ուսումնասիրության, աշխահի մասին պատկերացումներ կազմելու և կրթության շարունակության համար անհրաժեշտ է գիտելիքների ու կարողությունների ձեռք բերում: Մաթեմատիկայի էլեկտրոնային դասեր • Հետաքրքրքշարժ մաթմատիկա • Հատույթներ • Ձևափոխություններ • Անկանոն կոտորակներ • Ոսկ հատումը • Քառակուսի հավասարումներ • Հին, անտիկ ժամանակնրից մեզ հասած խնդիրներ • Մաթեմատիկական թեստեր • Բազմանիստեր • Ուղանկյունանիստեր • Ֆունկցիաներ • Լոգարիթմական և աստիճանային ֆունկցիա
|
Категория: Мои статьи | Добавил: Susanna (06.02.2011)
| Автор: Սուսաննա Վարդանյան E
|
Просмотров: 1963 | Комментарии: 1
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
|
| | |